שר הביטחון סייר בזירת הפיגוע: "אי אפשר לפעול מהבטן"

    איתי גדסי No Comments on שר הביטחון סייר בזירת הפיגוע: "אי אפשר לפעול מהבטן"

    שר הביטחון יואב גלנט בסיור במקום הפיגוע בחווארה: "לא נאפשר טרור כנגד ישראלים ונפעל ככל שנדרש, יחד עם זה, אני קורא לכולם להרגיע את הרוחות, לצנן. אין לגיטימציה ואי אפשר לפעול מהבטן, אסור לנו בשום פנים ואופן לאפשר מצב שבו אנשים לוקחים את החוק לידיים"

    צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון יואב גלנט סיים לפני זמן קצר ביקור בזירת הפיגוע בכביש חווארה. השר גלנט קיבל סקירה ממפקד הפיקוד האלוף יהודה פוקס, מפקד אוגדת איו״ש, תא״ל אבי בלוט ומח״ט שומרון, אל״מ שמעון סיסו, על פרטי פיגוע הירי, ההתפרעויות שארעו הלילה בחווארה והמאמצים המודיעיניים והמבצעיים לאיתור המחבלים.

    ״מסיים סקירה עם מפקדי הפיקוד בנקודת פיגוע הירי הקשה. אנחנו צפויים לימים מורכבים, אולי אפילו ימים קשים, זה יכול להיות כאן ביהודה ושומרון, בגזרת ירושלים או בגזרת עזה״.

    ״הנחתי בצורה חדה וברורה את צה"ל, שב"כ וכוחות מג"ב – היערכות מלאה כנגד כל האיומים, בהגברת הפעילות בשטח, תוספת כוחות, מרכיבי הגנה על הישובים ועל הצירים, וכמובן: לכידת המחבלים שרצחו אתמול את הלל ויגל יניב, והבאתם לבית משפט או לבית קברות, לפי ההתפתחות בשטח״.

    צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

    ״אנחנו לא נאפשר טרור כנגד ישראלים ונפעל ככל שנדרש, יחד עם זה, אני קורא לכולם להרגיע את הרוחות, לצנן. אין לגיטימציה ואי אפשר לפעול מהבטן, אסור לנו בשום פנים ואופן לאפשר מצב שבו אנשים לוקחים את החוק לידיים, אני מבקש מכולם להישמע להוראות החוק ובעיקר לסמוך על צה"ל וכחות הביטחון, אנחנו עושים את העבודה״.

    ״כחייל ותיק, אני מכיר הרבה בקרים קשים בהם התעוררתי למציאות קשה, אחרי מבצעים או פיגועים, אני יודע שאנחנו נתגבר על האירוע הזה, נתאחד, נפעל במשותף, נשמור על הביטחון, נשמור על החיים של אזרחי ישראל ונסמוך על כלי המגן שלנו – צה"ל וארגוני הביטחון" כך השר גלנט בזירת הפיגוע.



    0 תגובות